pátek 2. října 2009

Hudební shrnutí 2

Rozhodl jsem se nerámovat svá hudební shrnutí nějakým týdenním intervalem, ten se špatně dodržuje. Prostě to sem budu ládovat bez ladu a skladu.

The Dead Weather. Pro mě rozhodně superobjev týdne. Jack White a Alison Mosshart jsou šílenci a na jaře si založili tuhle kapelu. Tedy, přesněji to bylo tak, že loni v září The Kills předskakovali The Raconteurs, Jack White měl problém s hlasivkami, tak si Alison střihla Steady As She Goes s nimi. Asi je to bavilo. Tak letos na jaře založili tuhle kapelu. A v létě jim vyšlo debutové album Horehound. Nemám jej ještě nějak naposlouchané, ale tohle rozhodně stojí za to.



Fleet Foxes. Tohle vlastně není objev ani pro mě. Znám Fleet Foxes už od toho hype, který se kolem nich loni strhl. Jen mě teď nějak začali znovu bavit, tak je poslouchám víc a víc, nořím se do textů a zážitky, které mi dávají, jsou mnohem hlubší.

Žádné komentáře:

Okomentovat