pátek 9. října 2009

Věci, kterých si všímám 3

Barack Hussein Obama získal Nobelovu cenu za mír. Výbor ocenil jeho "výjimečné úsilí posílit světovou diplomacii a spolupráci mezi národy", hlavně odhodlání zbavit svět jaderných zbraní. Poslední dobou stačí pro získání nejkontroverznější ze všech nobelovek asi jen sdělovat světu velkohubá a prázdná prohlášení.

Google zpřístupnil Street View pro Prahu a některá další česká města. Pokrytí v aktuální podobě spíš překvapilo (Praha 80%, nějaká města kolem Prahy, D1). Těším se na ještě výraznější pokrytí, zejména na Lednicko-Valtický areál. Aspoň tedy doufám, že se jej někdy dočkám. No, když ne Google, tak někdo jiný. V podobných službách je budoucnost.

Twitter jedná o licencování hlavního feedu společnostem Microsoft a Google. Je jasné, že oba dva velcí hráči na poli internetového vyhledávání mají zájem o vyhledávání ve obrovském množství neskutečně aktuálních informacích, ale přesto si myslím, že většině uživatelů je to úplně jedno. Navíc se obávám zbytečného balastu, a že ho na Twitteru není málo.

Google mi nezaslal pozvánku do Google Wave, přestože jsem o ni žádal už hodně dávno. Pokud nějakou disponujete, pošlete mi ji, prosím, na můj mejl. andydarcia@gmail.com

Olympiádu v roce 2016 bude pořádat Rio de Janeiro. A Madrid má zase smůlu. A co termín 2020? Zaslechl jsem něco o Praze?

Žádné komentáře:

Okomentovat