pondělí 23. listopadu 2009

Hudební shrnutí 3

Po delší době se opět ozývám se svými hudebními objevy. Není jich zase tak mnoho, mám teď období, kdy poslouchám spíš věci, které znám už delší dobu. Ale něco se určitě najde.

Honeyhoney. Klasická dvojka. Slečna a týpek. Zaujali mě videem k písničce Little Toy Gun, na které se určitě podívejte (bohužel videou nejde vložit, tak jen textový link). Škoda,že podobné tempo nemá celé jejich album First Rodeo, které je jinak dost nevýrazné.

Noah and the Whale. Poslední dobou si čímdál tím víc ujíždím na folku. A tahle kapela je toho důkazem. Zaujali mě videem k písničce Love Of An Orchestra z jejich posledního alba The First Days of Spring (video opět nejde vložit). Album má být soundtrackem k rozchodu frontmana a jakési písničkářky. Takové detaily zase nesleduju. Ke starším albům jsem se zatím nedostal, ale chystám se na to.

A nakonec jedno video, které jsem objevil sice už před nějakou dobou, ale nedávno jsem si na něj znovu vzpomněl. Oldelaf et Monsieur D a jejich Le café. Tentokrát vieo vložit lze a já věřím, že vám zvedne náladu :)


Nakonec těch objevů není zase tolik, vzhledem k době, po kteou jsem se neozval, ale tak nejen nově objevenou hudbou žive je člověk :)

Žádné komentáře:

Okomentovat