úterý 22. září 2009

Hudební shrnutí minulého týdne 1

The xx se mi stále ještě neoposlouchali :) Kromě toho jsem objevil album nové kapely Omara Rodrigueze Lopeze, která nese příhodný název El Grupo Nuevo de Omar Rodriguez Lopez. Album se jmenuje Cryptomnesia a je parádní. EGNdORL je jakýmsi průnikem The Mars Volta a Hella, nicméně nejvíc se na výsledném zvuku podepsal samozřejmě Omar.
Dalším příjemným objevem pro mě byli indie rockeři Wild Beasts. Poznávacím znamením je v tomhle případě zejména zpěvákův falzet. Dost často mi falzet vadí, nicméně v tomto případě jej hodnotím opravdu kladně. Album se jmenuje Two Dancers a věřím, že spolu s xx bude často zmiňováno ve všech letošních indierockových ročenkách. No, však si poslechnětě sami


A toto hudební shrnutí bych zakončil zklamáním, které mi připravil Mika. Jeho první album se mi líbilo, byl to čistý zábavný pop, písničky s hitovým potenciálem, prostě paráda pro každého, kdo nepovažuje pop za sprosté slovo. Druhé album je v podstatě stejné, a to je právě ten problém. To co se mi líbilo na Life In Cartoon Motion už pro mě v případě The Boy Who Knew Too Much tolik nefunguje. Ne, že by to bylo vyloženě faux pas, ale je to už trošku nuda. Čekal jsem posun trochu někam jinam. No, on možná pop trochu sprosté slovo je. (ale stejně si i tohle album občas pustím. Protože i tohle album patří mezi ty nejlepší a nejzábavnější na poli současného popu)

Žádné komentáře:

Okomentovat