neděle 6. září 2009

Příprava na pohovor

Zítra jedu do Prahy na pohovor. Ucházím se o pozici samostatný pracovník marketingu. Vzhledem k tomu, že velká část aktivit firmy se odehrává na internetu, trávím celý dnešní den pročítáním dokumentace Google Analytics, AdWords. Celý den s pojmy proklik, míra konverze, ROI atd. Nechci nic zanedbat, moc o tu pozici stojím. A to jsem se k tomu pohovoru dostal jako slepý k houslím. Žádal jsem o mnohem méně kvalifikovanou práci. Na pohovoru s personálním ředitelem jsem ale zaujal, a pokud mě zítra schválí ředitel společnosti, nastoupím. A dělal bych něco, co mě opravdu baví. Sice to bude ještě nervák, protože nemám na cestu do Prahy peníze, a musím jet tedy víc než 200km stopem, a to už vůbec nepočítám, že nemám žádnou adekvátní praxi, ale jdu do toho s nadšením a věřím, že uspěji.

Žádné komentáře:

Okomentovat